Այս ժամանակահատվածում, արտակարգ իրավիճակի պայմաններում, երբ մարդիկ պետք է հոգ տանեն միմյանց առողջության մասին, տանը մնալը և տեսախցիկների միջոցով վիրտուալ շփումը հաճախակի լավագույն լուծումն է դարձել:

Տեսախցիկների առջև իրականացվում են աշխատանքային հանդիպումներ, ծննդյան երեկույթներ և ուրախ ժամանցային հանդիպումներ: Եվ նույնիսկ, երբ ավտոմեքենաները կայանված են ավտոտնակներում Ֆորդը գտել է մարդկանց զվարճացնելու օրիգինալ միջոց:

Ֆորդի կողմից մշակված ֆոնային հոլովակները կարելի է օգտագործել Zoom և Microsoft Teams վիդեոկոնֆերանսի հարթակներում:

Գովազդային հոլովակը մշակվել է GTB բրազիլական գովազդային գործակալության կողմից:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Close