Ճապոնական Nissan ավտոարտադրողը ներկայացրել է իր նոր լոգոտիպը, որն արտացոլում է վիրջին 20 տարվա ընթացքում հասարակության զարգացումը:
Լոգոտիպը պահպանել է իր սկզբնական ձևը, սակայն դարձել է երկչափ և հանվել է մեջտեղով անցնող հորիզոնական գիծը: Այժմ ապրանքանիշի անունը տեղադրվել է բաց շրջանակի մեջ: Նոր լոգոտիպով արտադրված առաջին մեքենան կլինի Ariya էլեկտրական արտաճանապարհային մոդելը: Հետագայում այն կտեղադրվի բոլոր նոր մոդելների վրա: Էլեկտրական մեքենաների վրա լոգոտիպը լուսավորվում է LED լամպերի միջոցով:
Ընկերությունը պլանավորում է աստիճանաբար փոխել լոգոտիպը նաև ֆիրմային բլանկերի և ցուցանակների, Nissan դիլերային կենտրոններում, սոցցանցերում և այլն: