Մի շարք ապրանքանիշներ, ներառյալ՝ Amazon-ը, Barclays-ը, Kellogg-ը և Lego-ն, միացել են կույր և վատ տեսողություն ունեցող մարդկանց առջև ծառացած դժվարությունների մասին տեղեկացվածությունը բարձրացնելու նախաձեռնությանը:
Piccadilly Lights փողոցի թվային գովազդային վահանակների գրառումները և պատկերները շուռ են տվել, ի աջակցություն Թագավորական ազգային ինստիտուտի արշավին, որը ուշադրություն է սևեռում սոցիալական հեռավորության պայմաններում, կույր և վատ տեսողություն ունեցող մարդկանց առօրյա բարդությունների վրա:
Amazon Alexa-ի, Barclays-ի, British Gas-ի, Financial Times-ի, Kellogg-ի, Lego-ի, Procter & Gamble-ի, TalkTalk-ի գովազդները հաջորդաբար ցուցադրվում են գլխեվայր, իսկ նրանց միջև ցուցադրվում է բացատրական հաղորդագրությունը: