Brand Finance քոնսալթինգային ընկերությունը հրապարակել է 2019-2020 թվականների Ռուսաստանի 50 ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցանկը:

Չորրորդ տարին անընդմեջ Ռուսաստանի ամենաթանկ ապրանքանիշը մնում է Սբերբանկը: Վարկային հաստատության արժեքը գնահատվել է 840,2 միլիարդ ռուբլի: Անցյալ տարվանից ցանկի երեք առաջատարները մնացել են անփոփոխ. Երկրորդ տեղում «Գազպրոմն» է (481,3 միլիարդ ռուբլի), իսկ երրորդում ՝ «Լուկօյլ»-ը (370,9 միլիարդ ռուբլի): Առաջին տասնյակում իրենց տեղն են գտել նաև ՎՏԲ բանկը, «Մագնիտ» մանրածախ առևտրային ցանցը և «ՄՏՍ» հեռահաղորդակցական օպերատորը:

Ամենաարագ զարգացող ապրանքանիշ է ճանաչվել ПИК խոշոր շինարարական ընկերությունների խումբը, որի արժեքն աճել է 50,6% -ով: Նրան հաջորդեցին՝ Սլավնեֆտ նավթային ընկերությունը (+ 31,8%), Yandex IT ընկերությունը (+ 31%), M.Video մանրածախ առևտրային ցանցը (+ 23,5%) և VTB բանկը (+22,8%): Բացասական առավել ուշագրավ տեմպերը ցույց են տվել «Вертолеты России» (-53,1%), «Միացյալ ավիաշինական կորպորացիան» (-44,9%) և «Լենտա» հիպերմարկետների ցանցը (-29,3%): МегаФон օպերատորը նույնպես միացավ բացասական վարկանիշին (-14,7%):

Ռուսական ուժեղագույն ապրանքանիշերի վարկանիշում «Աերոֆլոտը» վերականգնեց իր առաջատար դիրքը՝ տեղափոխելով Սբերբանկին երկրորդ տեղ: Երրորդ տեղը զբաղեցրեց ՄՏՍ-ը: Ցոււցակում տեղ գտան նաև այլ օպերատորներ. «МегаФон»‎, Beeline, Rostelecom, ինչպես նաև Գազպրոմ, Լուկօյլ և S7 Airlines:

Վարկանիշները ցույց տվեցին, որ չնայած կորոնավիրուսի համաճարակին, շուկայի որոշ դերակատարներ կարողացան 2019-2020 թվականներին ամրապնդել իրենց դիրքերը : Ինչպես ցույց տվեց Brand Finance-ի հետազոտությունը, նման ընկերությունների թվում են հիմնականում բանկեր, ավիաընկերություններ, մանրածախ առևտրային կազմակերպություններ և հեռահաղորդակցման օպերատորներ: Սակայն համաճարակի արդյունքում ռուսական խոշորագույն ապրանքանիշերը ընդհանուր առմամբ կարող են կորցնել 743,5 միլիարդ ռուբլի:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Close