Ritter Sport ընկերության պատմության համաձայն՝ 1932 թվականին Կլարա Ռիտերը մտածել է քառակուսի շոկոլադի սալիկի արտադրության մասին, ասելով. «Եկեք պատրաստենք շոկոլադե այնպիսի սալիկ, որը տեղավորվում է բոլոր բաճկոնների գրպանում, չի կոտրվում և ունի նույն քաշը, ինչ սովորական երկար սալիկը»:

1970 թվականին ընկերության կարգախոսն էր. «Quadratisch, praktisch, gut» (Քառակուսի, հարմարավետ, լավ): 1993 թվականին Ritter Sport ընկերությունը գրանցեց շոկոլադե սալիկի քառակուսի ձևը գերմանական արտոնագրերի և ապրանքային նշանների գրասենյակում:

2010 թվականին Milka ընկերությունը, ում հիմնական արտադրությունը նույնպես գտնվում է Գերմանիայում, որոշեց թողարկել սեփական քառակուսի շոկոլադը: Այնուհետև Ritter Sport-ը որոշեց պայքարել իր իրավունքի համար:

Գործը ընթացել է մի քանի փուլով: Սկզբից Milka-ն վիճարկեց շոկոլադի ձևի գրանցման փաստը և շահեց: Սակայն այնուհետև, որոշումը փոխվեց հօգուտ Ritter Sport-ի: Այնուհետև Milka-ն դիմեց արդեն Գերմանիայի Գերագույն դատարան, և ևս պարտվել է:

Սովորաբար, Գերմանիայում ապրանքանիշի ձևը չի կարող գրանցվել որպես ապրանքային նշան, նույնիսկ եթե այն տալիս է արտադրանքին «նշանակալի արժեք»: Բայց այս դեպքում դատավորները որոշեցին, որ Ritter Sport-ի դեպքը յուրահատուկ է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Close