Երեք երկրում (Ավստրալիայում, Բրազիլիայում և Գերմանիայում) Google որոնողական համակարգը արդեն պայմանավորվածություն է ձեռք բերել որոշ լրատվամիջոցների հետ հրապարակվող օնլայն նորությունների վճարման համար: Ընկերությունը սկսում է լիցենզավորման գործընթացը, որին համաձայն Google-ը կվճարի որոշ լրատվամիջոցներին որակյալ կոնտենտի համար: Այդ մասին տեղեկացնում է Google ընկերության պաշտոնական բլոգը:

Առաջին պայմանագրերը արդեն կնքվել են՝

  • Գերմանիայում՝ Der Spiegel, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Die Zeit և Rheinische Post լրատվամիջոցների կայքերի հետ 
  • Ավստրալիայում՝ Schwartz Media, The Conversation, Solstice Media կայքերի հետ 
  • Բրազիլիայում՝ Diarios Associados, A Gazeta. 

Այժմ Google-ը բանակցում է նաև այլ լրատվամիջոցների հետ:

Լրատվամիջոցների կոնտենտը կհայտնվի Google News-ում և Discover Feature Feed-ում: Google- ը նախատեսում է նաև վճարել այն կոնտենտի համար, որը սովորաբար կայքերը տրամադրում են բաժանորդագրությամբ: Այսպիսով, ընթերցողները անվճար կարող են տեսնել հոդվածներ և նորություններ, որոնք սովորաբար չեն տեսնում:

Google-ը նշել է, որ նոր ծրագրի նպատակն է՝ աջակցել լրատվամիջոցներին, որոնք բարդությունների առաջ են կանգնել համաճարակի ժամանակ: Ծրագիրը կմեկնարկի մինչև 2020 թվականի ավարտը:

Հիշեցնենք, որ ԶԼՄ-ները արդեն մի քանի տարի է բողոքում են, որ Google որոնող համակարգը անվճար օգտագործում է իրենց կոնտենտը որոնման արդյունքներում: Ապրիլին Ֆրանսիայի մրցակցային մարմինը որոշում կայացրեց, որ Google-ը պարտավոր է վճարել ֆրանսիական լրատվամիջոցներին և լրատվական գործակալություններին՝ էջում իրենց նորությունները և հոդվածները ցուցադրելու համար:

Աղբյուր

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Close