Քաղցած վարորդները ամենաապահով վարորդները չեն: Նրանք ավելի շուտ են զայրանում, նյարդայնանում, կարող են կորցնել կենտրոնացումը և շուտ հոգնել: McDonald’s-ը Չեխիայում վարորդների համար արագ սննդի ամենամեծ մատակարարողներից մեկն է, որը փորձում է խրախուսել վարորդների անվտանգ երթևեկությունը:

DDB գովազդային գործակալության կողմից մշակված այս տպագիր գովազդային արշավը զգուշացնում է վարորդներին, որ քաղցած չվարեն մեքենան և հնարավորինս պահպանեն անվտանգությունը:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Close